Tuesday, August 03, 2010

of perut yang buncit - cuti - and Arsenal

okey this is super random.
and super confusing.
and super emotional.
I gained weight! I have a tummy. And its noticeable as heck. THREE people had mentioned it. Nooooo..this can't be happening. GOD please. No.It's a nightmare! I never thought all that stress translated into HUGE appetite. and then  BIG belly. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa whyyyyyyyyyyyyyy??

Intan lak sibuk2 orang kate dia kurus.demit. Cemana boleh jadi macam ni. Tak aci.
More weight after this means I'm dead! Now I'm officially on a diet mission.Again.

Cuti tak buat apa. Aran terjumpa balik PS1 dalam ceruk stor mana tah. So mainlah PS1. Dah bosan tengok balik CD2 lama pulak. tengok cerita CINTA. nangis lagi tengok Nanu and Que Haidar.
Saya suka tengok movie. Sebab that 1 or 2 hours I can escape from reality for a while.

Satu ayat yang saya masih ingat.
"Kadang-kadang orang yang paling kita sayang tulah yang paling susah untuk disayangi"
How true is that.

Oh bytheway saya dah tengok beberapa pre season match Arsenal. Saya suka Chamakh okey. He's a good striker, tak malas, boleh bekerjasama dengan midfield lain and goal dengan AC Milan tu smart kot. Haha. Wilshere pun dah patut masuk first eleven. Jangan on loan lagi plis. Rugi. Macam combination center forward semua dah strong dah. Dengan Arshavin Walcott Nasri, Vela lagi. nanti ada Fab and RVP Cuma center back masih terabur.masih tak serasi. Saya suka kalau dapat Mertesacker. Memang sesuai dah. Koscielny tu kurus keding sangat.Imagine match against Chelsea nanti. Boleh ke die handle Drogba. Kena cari satu centerback yang macam Tulio Tanaka.6'1. Hahaha. And kalau Wenger takmau beli keeper. Tolong la jangan pakai Fabianski. Almunia jauh lagi better. Rasa takmau cakap pasal Arsenal selagi problem defend/keeper tak setel2 lagi.Rasa tak bes,rasa tak complete, tak bersedia, takut semua ada. Walaupun takde kena mengena dengan saya. Hahaha. Eh, sape kate takda kena mengena. Kalau dorang menang saya happy. So ada kena mengena dari segi emosi. Hahaha.

Susahnye nak focus. Cemana nak berhenti fikir tentang macam2. Kalaulah otak kita ada pause button.Fikir satu setel satu. Ni fikir macam2 taktau nak setel mana satu. Yang tu nak buat yang ni nak buat. Sumpah saya lemah part tu.

Kenapa saya suka lagu Justin Bieber-Somebody To Love ni?!! Kenapa saya suka lagu budak kecik muka jambu??


Midterm analog malam ni cancel. Betapa happy nya saya. But then again, kalau saya tau dia postpone memang saya lepak je lagi kat umah. Takyah balik sini awal2.Demit.

Saya tak sabar2 nak tunggu bulan puasa. Hee.

Itu saja post mengarut hari ini.

No comments:

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare