Thursday, July 15, 2010

.Random.

*tengah cari gambar ape nak taruk dalam entry ni*

Sejak kebelakangan ni, saya ada baaaaaanyak sangat benda yang saya wonder. Baaaaaaaaaanyak sangat yang saya fikir. Baaaaaanyaak sangat yang saya nak tahu. Baaaaaaaaaaaaaa... hahaha okeoke cukup2.
Sebenarnya bukan kebelakangan ni lah, maybe dari 2 tahun lepas. Tapi masa tu macam fikir2 gitu je, tetiba sekarang baru saya rasa macam perlu tahu semua yang saya wonder tu, my biggest wonder, the base of everything telah saya dapat jawapannya. Tapi bila saya mula tahu, saya nak tahu lebih banyak lagi, tapi saya tak fikir pemberi jawapan ada sebegitu banyak masa nak layan and jawab semua pertanyaan saya Oleh itu, saya akan cari sendiri.

Saya bukan fikir pasal masalah ke apa,ni random things la. Seronok sebenarnya nak fikir. Lebih seronok kalau tahu jawapan. Tapi kang kalau terlebih fikir saya lupa pulak saya masih ada alam realiti yang perlu saya teruskan. Saya rasa sangat happy sebenarnya bila soalan terjawab, saya rasa semua beban hilang terus. Or atleast bila beban datang, saya dah ada idea how to overcome it.

Tapi saya masih ada banyak kenapa? dan kenapa tidak? hehe.
Hmm..
I love this feeling.
Thank You God.=)

2 comments:

Q said...

nice to meet u miss N.
it's amazing to met a girl with a wonderful knowledge of football.
i wonder if i can learn more from you more bout blogger, coz ur blog was fantastic.
what a pity, lately, i am very busy at working place
so didnt ve enough time for update.
06am to 21pm my daily activity for working this month.
if u didn't mind be my buddy
facebook nickname:
Qsheira gooners cang

best regards,
Q

Nadira R said...

thanks Q for dropping by!

what a pity i don't have facebook account at the moment, but if I happen to have one later I'll find ur account first okey.;)

This is my personal blog actually. But since nothing interesting happen to my life lately and it happened to be a World Cup season, I ended up writing craps about football in here..:P

Thanks again for visiting.(^_^)..

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare