Thursday, July 02, 2009

my ultimate enemy

Ini adalah satu2nya sebab kenapa saya tak suka duduk hostel. the ONLY disadvantage duduk dihostel. kena 'bercinta' dengan NYAMUK.

Even masa duduk HB3 yang tinggi ditingkat dua tu pun nyamuk pandai naik kadang2 apatah lagi first floor yang mehadap pokok2. Terlupa je pasang ubat nyamuk nescaya saya akan dikendurikan oleh nyamuk2 tersebut. Sila lihat hasilnya dibawah. Klik untuk besarkan kalau tak nampak.atau marilah datag kebilik saya kalau nak tengok betul2. Ngeri.

Tak senonoh betul perempuan ni taruk gambar kaki kat blog kan.
Sukatilah blog saya.hahaha.=P

Kesian kaki saya yang jelita ni kan. Macam katak puru jadinya. Actually family saya memang mempunyai kulit yang sensitif terhadap nyamuk. tangan pun lebih kurang tapi mungkin sebab dicover dengan bulu tangan dan lengan baju so dia less obvious.


Ada satu malam ni, tengah sedap2 tidur boleh pulak blackout.dalam pukul 3 camtu saya tak ingat.so bila blackout ubat nyamuk electric yang dipasang tak berfungsilah. MMU ni tak boleh pasang ubat nyamuk coil.takut tebakar satu hostel katanya. Bayangkan betapa seksanya bertarung nyawa dengan nyamuk.sampai subuh saya tak dapat tido.shit!
apalah agaknya fungsi MMU fogging hostel setiap hari Jumaat sampai masuk bilik orang segala and busuk habis baju2 kat ampaian tapi nyamuknya macam tu jugak. lepas tu tengah2 orang tidur blackout lagi. Kombinasi nyamuk dan panas. Sangat bagus. Esok tengahari baru electric ada balik. Excellent.

Skarang setiap kali malam saya ada satu ketika saya akan jadi gelabah nak pastikan ubat nyamuk terpasang atau tak. Saya sangat sure bukan saya seorang yang tension dengan cik muk ni. rasa macam nak lari pindah bilik tingkat atas sekali je.tapi semput pulak lah nak naik tangga hari2. tapi saya tak kisah.asalkan takde nyamuk.thats all I want.Pleaselah..T_T..

8 comments:

GurL-FriDay said...

aku pun sama problem ngan nyamuk. abes tangan ku. :(

Nadira R said...

tulaaa...mane nak cari ubat hilang parut eh..? T_T..

Joy said...

eee.....kin geli ooO! mcm chicken pox ni. haha

Nadira R said...

kau mau tengok? cantik oo..hahahha:P

SyMacKz said...

eeeee..kaki da gemuk ahahha =P

Nadira R said...

tulaa...semua lemak somehow turun kekaki pulak aiseh!:P:P

SyMacKz said...

ahaha..tu tanda nye..u kene rajin g gym huhu..

Nadira R said...

haha..adeke dumbell for kaki je..??:P:P

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare