Wednesday, June 08, 2011

Back to School

Saya suda kembali di Cyber.

Semalam adalah hari yg sgt memenatkan.
Pukul 1205 train gerak dr taiping. Tren yg penuh dgn budak2 skolah yg buat rombongan cik kiah ke KL.Langsung xleh tdo sbb budak2 dan cikgu nye asik bersembang dan berjalan kehulu kehilr. Surprisingly belum kul 6pg da smpai kl central. Mekdi pun xbukak lagi. Sangat kebulur. Pukul 6 naik ERL pg Cyber/Putra. smpai Putra Central 620pg. Masih gelap.disebabkan saya 'kaya' kahkahkah saya naik taxi sampai MMU kena 13rm.T_T.. Yes kita memang boleh membeli masa kawan-kawan.

Sampai MMU masih pagi. Pukul 9 terus pegi kelas sampai kul 11. Pastu gi makan pastu settle register bilik.
Dpat bilik Tingkat 3.T_T..malam pulak exercise angkat barang turun naik dari stor tdi tingkat 1. Dah angkat barang nak kemas pulak bilik bagi dia ada rupa bilik sikit. Kalau tak macam sarang apa.
So malam nya mmg trus flat dan tdo xsedar dunia.

Sem ni saya kena settle FYP part 2 dan kena amik balik Engine Maths 3 dan Analog. Xda subject baru dah. Saya hanya beberpa langkah lagi untuk keluar dari MMU ni. So sem ni semangat lain sikit.

God please help me, xmau duduk MMU dah!!!!

Wish me luck for this sem.(^_^)

*Kenapa fon masih xleh detect kat lappy nih?? Nak upload gambar!!

BTW Happy Birthday to Mama semalam!! Mama Saya sudah separuh abad. (^_^)

2 comments:

Anonymous said...

waaa...sudah tukar lappy baru yeee...
mesti seronok leh doenload tgk muvi banyak2.. :)

Nadira R said...

hehehe...tula..banyak sgt donlot muvi smpai tak tertengok.hahaha:P

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare