Friday, May 28, 2010

again with the wishlist

Wahwahh..sejak cuti duduk rumah, hari-hari dia update blog ye.=P
Btw, saya baru perasan this year saya banyak blog pasal bola. Mungkin sebab currently bola je yang boleh bagi saya adrenaline rush and make my heart pumping dan seterusnya saya akan menjadi happy.wah..(itu pun kalau menang lah=P)  Sebab kalau cakap pasal shopping, wishlist baju and kasut semua, buat saya sedih je, sebab sekarang ekonomi saya tengah meleset. huhu.tapi disebabkan tadi saya terjumpa satu kasut cantik, saya buat juga entry ni.=P

Saya mahu

1.Wedges
Saya sentiasa mahu wedges, tak pernah tak nak wedges. Since yang lama dah rosak,saya PERLU yang baru.=D
 I want her wedges, her top her jeans her bag her shades, even her coffee cup.=P

Tengok, Zac Efron pun suka wedges tu.=P

2.Maxi Dress
Saya start nak pakai maxi dress bila tengok ada satu iklan dekat Hallmark Channel, ada one girl pakai peach sundress yang flowery dengan straw hat sambil pusing2 dekat taman.Oh, sangat gorjes! And bila saya ada fotoshut dengan mag RAPI dulu saya perasan yang I will look good in a maxi dress cewah! =P



3.White sling bag
Ini lagi lah, first saya tengok Shandy Aulia pakai satu beg ni dalam Eiffel I'm in love beribu tahun gajah dahulu.T_T..Start dari situ memang saya cari beg yang macam tu memang tak jumpa.(Or mungkin saya cari dengan hidung, thats why tak jumpa2.=P)


1st pic tu sling bag bentuk round,the second one cylinder shape. Both in white. Since tak jumpa yang exactly macamtu, I found this Billabong sling bag online. 





Saya pergi ke Billabong, Alamanda. TIADA.
T__T..

3.Black Jacket
 Ini my bro yang suggest. Tapi so far belum pernah survey. Look smart on Hermione here.



4.Boyfriend shirt
Best pakai pegi kelas. Baru nampak macam engineering student. =D




5.Colored slouchy bag.
Hehe,sling bag tadi kehendak.Slouchy bag ni keperluan.Sebab dia lebih practical since ia besar dan boleh sumbat pencil case,botol air, buku, lembu, kambing, kura-kura dan apa-apa lah dalam tu..



6.Skirt dibawah ini
I'm not sure I can pull this look because I am somewhat wide on the hip area. Tapi macam comel. So kena try.

Ape ek nama skirt ni? Ni ke yang orang panggil tutu skirt?



7.Long cardigan 
Ini sangatlah berguna dimasa-masa kecemasan seperti dah tak tau nak pakai baju apa.atau pun pagi-pagi disuruh bangun pergi beli nasik lemak dan newspaper oleh mama lalu terus sarung cardigan ini serta kunci kereta menuju ke gerai nasik lemak dengan patuh.=D


8.Heels
Ini juga adalah kehendak.Bukan keperluan.=D



Okey, itu saja pada hari ini.akan disambung dilain masa.daa~

No comments:

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare