Sunday, November 08, 2009

Woohooo!!


Actually saya nak tulis pasal life baru saya. Ceh life baru lah kan. Tapi sebelum tu ada perkara yang lebih penting untuk di post dahulu.=D=D.

Hint:hint: semalam Arsenal lawan Wolverhampton..






..and telah menang 4-1..
..and telah naik ketangga kedua..
..melepasi you know who..
:D:D:D:D:D

takisa la kan..rakan2 penyokong menyu sekalian.. walaupun saya seorang yang optimis..tapi saya juga seorang yang realistik.. seperti yang saya katakan dalam post terdahulu.. so kasi can lah I'm living the moment berada diatas selagi dapat.. (tapi hope akan stay macamtu smpai habis seasonla:P)

But for now..

WEEEEHUU.....!!!!





oh..saya baru tahu Negeri9 juara Piala Mesia.. patutlah si Zafa and Chaoi beria2 hoben jang hoben segala di facebook..(whatever it means..)
huh..noob betul saya..T_T..
btw congrats N9ians..


Uuu....malam ni ada match yang sangat interesting!
Go go Chelc!!
huhuhuhuhu..*gelak dengan gaya yang sangat evil sekali*

2 comments:

SyMacKz said...

eleh yg penting skg..
arsenal kene keje CHELSEA ahaha.. =P

Nadira R said...

takesa takesa..chelc ke liv ke..janji bukan menyu! hehehe:P:P

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare