Thursday, September 29, 2011

Midnight Ramblings

I should be sleeping by now..but then, nak tidur ke? nak study ke? nak tengok bola?

Paper Friday, tp da kul 2 lebih mane boleh masuk da..
Bola  mesti kena tengok sbb tengok bola for me is somesort of stress antidote(kalau tak kalah la) actually kalau kalah pun kan, kalau dapat tengok match, i get some satisfaction..or closure..or entah taktau nak explain..
Tidur pun kena jugak sebab da ngantuk , esok plan nak pergi lib awal.(plan je la..)

Banyak nya kena buat keputusan dalam hidup ni kan.. saya nak keluar pegi class/lib/mana2 je lah everyday pun saya akan kena buat keputusan nak pakai baju apa..duduk pandang almari macam orang becinta..3 4 kali tukar baju..baju ni pendek sangat, baju ni perempuan sangat..baju ni kalau nak pakai kena pakai ngan seluar tu, tapi seluar tu basuh lak.. 

Nak order air dekat mamak pun fikir beminit2.. kalau order air ni, tadi dah minum, kalau order air ni, dapat vitamin C, kalau order air ni, caffeine, order air tu, rasa cam semut..

Is it just me, or semua orang pun macam ni, or is it a female's nature..suka overthink? Am I overthinking?

Sometimes rasa nak cut certain saraf yang bagi saya too much option ni. Making decision is hard. And I'm the worst at it..

Esok kalau dah kaya saya nak hire maid..kerja dia tolong saya buat decisions je..
basuh pinggan, kemas umah, saya buat senidri xpe..(^_^) 

erk.demit bola da start.okebaibai.


No comments:

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare