Monday, July 27, 2009

random


fuh! blog anak siapalah ni? dah berlumut..
saya sebenanye tak tau nk tulis ape.bosan asyik cakap benda sama.actually nak tukar layout blog ni balik sebab dah bosan dengan yang lama pink color2 warne warni tu.dulu rase cool je layout tu..sekarang bila tengok dah semak perut.nanti bila ada masa saya kemaskini balik semua.haha.

saya rindu nak balik rumah. tak tau kenapa sem ni rasa sangat bosan. tiba-tiba buat plan nanti kalau practical nak balik practical kat rumah. pastu terus kerja area penang jugak. (tiba-tiba angan2 nak stay kat putrajaya/cyberjaya after grad dah tak appealing lagi) saya dah bosan duduk jauh dari rumah and dari parents. saya dah jauh dari rumah dari umur 11 tahun. actually masa umur 4 dan 5 pun duduk di taski dari pagi sampai malam. so campur tolak umur saya hanya 10 tahun dengan family sepanjang dah 22 tahun hidup ni. banyaknya benda yang saya miss dengan diorag. saya dah bosan pulak hidup sendiri dan berdikari.

saya cemburu tengok kawan2 yang rapat gila dengan their moms or ayahs, yang buat everything together. pergi shopping sama2. walaupun saya pastikan apa yang saya buat mama tahu. dan setiap hari mesej atau call diorang. tapi feeling dia tak sama. saya nak duduk bawah ketiak mama jugak. nak tidur dengan diorang malam2..haha..boleh? saya tak peduli. nak jugak..:P:P

hmm..hujung minggu ni nak baliklah.boleh makan best2 kat rumah.

ok off topic sikit

saya suka foundation Farmasi Cosmetic..sangat smooth. nanti wajib beli satu.dah bosan pakai maybelline kaler hijau tu.
saya suka baju2 rekaan Nik Erwan Roseli. Dia seorang fashion designer muda yang sangat creative dan sedang meningkat naik. Dan tak sombong. Nanti kalau ada rezeki lebih saya nak suggest kat mama tempah baju raya kat dia.

me in Nik Erwan Roseli

kasut tu sangat cantikkan. saya tahu.=P


saya suka pergi salon Hairkunst. salon dia best dan hairdresser sangat professional dan friendly. esok kalau dah kerja bolehla buat rambut kat situ lagi.


saya sangat suka makeup artist Marina Muhielara. Dia banyak dah make up kan artist untuk coverpage majalah2. nanti boleh la suruh dia makeupka masa wedding day saya.

hahaha bila tahun ntah. kasi can saya berangan kejap eh.

okey.perlu pergi lab mini project sekarang.harap2 harini dapat waveform.dah banyak minggu dah.bosan dah stuck kat circuit yang sama berminggu2. daa~

p/s:cuba kira berapa bayak perkataan bosan dalam entry ini=P

No comments:

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare