Wednesday, August 12, 2009

random lagi

Saya tau dah basi dah tapi saya baru tengok so kasi can okey.

Jeanine Mason is the new America's Favorite Dancer!!

For the first time, contestant yang saya suka dari mula end up winning the competition.
Yeay!


Saya tak mau cerita panjang2 sebab most of my friends tak ikut pun So You Think You Can Dance Season 5. Saya sorang je tengok.
Saya tau.=P

Aran start trial PMR hari ni. Tiba-tiba teringat saya kena marah dengan mama masa cuti haritu sebab tak ajar Aran math.

Kenapa saya pulak yang kena marah sebab tak mengajar?!
Kenapa bukan Aran yang kena marah sebab tak belajar?
Siapa yang nak PMR sekarang?
Saya confuse T_T..



Saya suka gambar ni. Kesian Mr control handsome kena pakai mask pergi sekolah H1N1 punya pasal.hahaha.

To my youngest brother yang disayangi..

Good Luck trial PMR!

You can do better than Me, Abang and Memi.

Sesiapa nak beli alat make-up yang bagus dan lebih murah dari harga retail sila click disini ;)

No comments:

 

dyazStuffs Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare